Sådan melder du dig ind

Indmeldelse i Øresunds Sejlklub Frem foregår ved personlig henvendelse på kontoret, hvor vi har åbent for personlig og telefonisk henvendelse hver torsdag kl. 17.30 – 19:00. Adressen er Strandvænget 65, 2100 København Ø, tlf.: 30 11 39 89.

Du kan også benytte af vores tilmeldingsformular

Du kan også læse vores privatlivspolitik.

Når vi har modtaget din tilmelding, sender vi en giroopkrævning med indmeldelsegebyr og kontingent. Når vi modtager indbetalingen er din indmeldelse gennemført og datoen for indbetalingen tæller som din anciennitetsdato. Samtidig med betalingen anbefaler vi at du tilmelder dig betalingsservice.

Søger du også om plads i havnen kan du rekvirere ansøgningsskemaet på havnekontoret eller selv finde skemaet via havnens hjemmeside her
Det udfyldte ansøgningsskema skal afleveres/sendes til Frem, som derefter videresender ansøgningen til Svanemølle Havn.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kontoret på mail til: frem@oesf.dk